https://www.abcspor.com/wp-content/uploads/2020/11/ataturk.jpg

1-0 OLSUN BİZİM OLSUN, TYSON OLMA ALİ OL!!

Okunması Gerekenler

TARİHE ADINI ALTIN HARFLERLE YAZDIRAN, BARNES FC

TARİHE ADINI ALTIN HARFLERLE YAZDIRAN, BARNES FC Tahmin ediyorum, pek çoğunuz Barnes Futbol Kulübünün ismini ilk defa duyuyorsunuz. Ben de...

DÜNYA KUPASININ GİZLİ FAVORİSİ İNGİLTERE

DÜNYA KUPASININ GİZLİ FAVORİSİ İNGİLTERE Ülkemizde Dünya kupaları ya da Avrupa Kupalarında kolay kolay kimse İngiltere’yi favori göstermez ya da...

YORGUNLUK

Maç öncesi en kritik oyuncu kim olur sorusuna şu cevabı verdim: ''Kesinlikle Pedro''. Onun patlama maçı olacağını düşündüm. ''Artık kendini...

ERTUGRUL RESIM1-0 Olsun Bizim Olsun

Vitor hocam, sen daha iyi bilirsin ama sana söylemek istediğim birkaç şey var nacizane…

Aman hocam kontrolü elden bırakmayalım, oyun nerede oynanırsa oynansın. Takımın boyunu kısaltıcam, üzerine çökücem diye fazla kasma. Sonra kontrada dengesiz yakalanırız mazallah. Anlıyorum, bizimkileri motive edip üzerine salacaksın da dikkatli olalım nolur…

shakhtar gollerAdamların görebildiğim iki kozu var, sen de farkettin eminim: biri T’li X’li sambacı, diğeri de hız. Sen sen ol, hızlı hücum şansı verme. 4-2-3-1 oynuyorlar, mesela aynısını oyna… Zaten geri dörtlünle kalecin belli. Bir tek belki Caner oynamayabilir, ameliyatlı yeri iyileşmemiş olabilir çocuğun. Koy önlerine iki tane defansif orta saha, mesela Topal ve Souza, veya bilemedin Topal ve Raul, koy önlerine bi Diego, sal kanatlara Alper ve Nani’yi, sürekli kanat değiştirip mide bulandırsınlar, sür ileriye de bizim Brezilyalı aygırı, alsın iki stoperi sırtına. Anlıyorum, Musa formda, Robin can atıyor oynamaya, ama önce tutalım bi şu oyunu. Alper’in eli iyileşmediyse Musa’yı koyarsın oraya en kötü..

Kvırcığın takımı geçen sene Bate’ye 12 gol attı, Avrupa’da başka galibiyeti de yok. Yani bir Alex değiller!! Sen yine de önce tut, sonra vurursun. Ama burada ama orada. Tyson olmaya çalışma, Ali ol.

fb kadro

Nolur atlı köpekli benzetme yaptırmayalım şu kıvırcığa, hindi gibi düşüne düşüne geri dönsün…

Hadi kal sağlıcakla…

ERTUĞRUL ÖNER

mail : ertu.oner@abcspor.com

twitter : @ErtugrulOner

Son Haberler

TARİHE ADINI ALTIN HARFLERLE YAZDIRAN, BARNES FC

TARİHE ADINI ALTIN HARFLERLE YAZDIRAN, BARNES FC Tahmin ediyorum, pek çoğunuz Barnes Futbol Kulübünün ismini ilk defa duyuyorsunuz. Ben de...

DÜNYA KUPASININ GİZLİ FAVORİSİ İNGİLTERE

DÜNYA KUPASININ GİZLİ FAVORİSİ İNGİLTERE Ülkemizde Dünya kupaları ya da Avrupa Kupalarında kolay kolay kimse İngiltere’yi favori göstermez ya da göstermek istemez. Ülkemizde İngiliz futbolu...

YORGUNLUK

Maç öncesi en kritik oyuncu kim olur sorusuna şu cevabı verdim: ''Kesinlikle Pedro''. Onun patlama maçı olacağını düşündüm. ''Artık kendini göstereceği maç için Giresun çok...

OLUR BÖYLE KAZALAR

Bir söz var, diyor ki şey ederim ben böyle hakimi dersen hakime hakaretten 15 sene yersin. Hakikaten tecavüz edersen 3-4 sene yatıp çıkarsın, rızası...

TEMPO SÖNDÜRENLER

Aslında istekli başladık maça. Erken bir gol atıp rahatlamayı istiyordu hoca belli ki. Ancak Sivas izin vermedi tempoyu artırmamıza. Fauller, bitmek tükenmek bilmeyen abartı...

Benzer Konular