https://www.abcspor.com/wp-content/uploads/2020/11/ataturk.jpg

MABED, KANARYA, BOĞA..

Okunması Gerekenler

S.O.S AMAN HOCAM

Hayatta karşına 2 yol çıkacak oğlun, sen daima az kullanılanı tercih et diye öğütlemiş filozof. Çok kullanılan yol istikrardı,...

O KADAR RİSKLİ Kİ

Ilk 11 açıklandığında belki bir çok kişinin hoşuna gitmiştir. Öyle ya çift santraforun arkasında üç ofansif adam Rossi, Lincoln,...

TESTİ KIRILMADAN

Daha iyi şartlardaki bir işi veya iş teklifini beklemekteyken kendisine gelen teklife en azından boşta kalmam mantığıyla "gelirim ama...

MABED, KANARYA, BOĞA..
Taşıyalım abisi..
Değiştirelim abisi..
Devir devrim devranı..
Her bi şeyi yenileyelim
anasını satayım..

52 binlik stad
yetiyor mu yahu
25 milyonluk taraftara..
100 bin, 200 bin;
ne 200 bini ya,
1 milyonluk stad yapalım
elimiz değmişken..

Kadıköy’de trafik falan oluyo..
Dere kokuyo..
Hem köy ne ya..
Yakışıyor mu koskoca FENER’e?..
Gidelim bi dağ başına..
Yapalım stadı bi güzel..
Şöyle zirvelere falan..
Kuralım kendi şehrimizi..
FENERCITY…
Nasıl?

Bi de MABED falan diyolar zındıklar..
Tapıyor musun birader sen?
Tapınakçı mısın?
Ne ayaksın?

Ayrıyetten
rakiplerimizin biri aslan, biri kartal..
KANARYA nedir yani?
Cik cik minicik bi kuş..
Hazır tam Altıyol’un göbeğinde
kızgın boğa dururken..
Zaten hepimiz
kızgın boğalar gibi değil miyiz?
Kırmızıyı görünce
delirmiyor muyuz?
Hem FENER
kuruluş tarihi itibariyle de
boğa burcu abicim..
Tweety miyiz biz ya,
ne KANARYA’sı?

Logoda da
böyle yeşilli meşilli
bi yaprak mı ne var..
Atalım gitsin ya..
Koyarız bi boğa kafası,
olmadı billuru..
Beton yetmez icabında..

SARI LACİVERT de
çok banal, demode..
Hem SARI cimcomda da var..
Ne gerek var
aynı rengi taşımaya?..
Farklı olsun,
bize özgü olsun..
Sik’lamen olsun mesela..
Hem rakiplere de gözdağı olur..
Yanına da devedikenirengi..
Çünkü neden,
deveye diken!

ÇUBUKLU nedir
bi de gözünü seveyim..
Giymeyen mi var?
Yaparsın bi helezon..
Hem estetik,
hem de karşı takımın gözü kamaşır..
Manası da çok derin..
Helezon gibi geçiririm demek..

FENER ve BAHÇE..
Yanyana getirince
anlamsız,
eksik kalmıyor mu ya..
FENER mi var artık?
Devir teknoloji devri..
Led varken
FENER de neymiş..
BAHÇE dersen
küçücük minimal bi şey..
Büyük düşüneceksin abi..
Yap onu Park, olsun bitsin..
Ledpark..
Bak ne güzel oldu..

Değişelim, taşıyalım,
yıkalım, yenisini yapalım..
İçimiz açılsın, di mi ya…

Hadi hep beraber…
Siklameeeennn…
Deveeedikeniiii…
Şampiyoooonn..
Ledpaaarrrkk..

Yazarın diğer yazıları için tıklayın

mail: ugur.akkaya@abcspor.com

twitter: @5ugur

http://5ugur.blogspot.com

Son Haberler

S.O.S AMAN HOCAM

Hayatta karşına 2 yol çıkacak oğlun, sen daima az kullanılanı tercih et diye öğütlemiş filozof. Çok kullanılan yol istikrardı,...

O KADAR RİSKLİ Kİ

Ilk 11 açıklandığında belki bir çok kişinin hoşuna gitmiştir. Öyle ya çift santraforun arkasında üç ofansif adam Rossi, Lincoln, Emre. Sağ bekin Ferdi de...

TESTİ KIRILMADAN

Daha iyi şartlardaki bir işi veya iş teklifini beklemekteyken kendisine gelen teklife en azından boşta kalmam mantığıyla "gelirim ama şu kadar süre, sonra darılmaca-gücenmece...

KİM GİTTİ KİMSE GELMEDİ

Bazen yakaladığımız fırsatlar bazen de kaçırdığımız fırsatlar belirliyor hayatımızın akışını. 2 ay evvelsine dönüyorum, kötü başlayan bir sezon ne güzel bitmişti di mi? Şampiyonluk gelmedi ama...

BİPOLAR

BİPOLAR Sir Winston Churchill 1946 senesinde yaptığı bir konuşmada dünya literatürüne “Demir Perde” ibaresini soktuğunda dünya 2.Savaş’tan henüz çıkmış ve yaralarını sarıyordu. Churchill’in kullandığı Demir...

Benzer Konular