https://www.abcspor.com/wp-content/uploads/2020/11/ataturk.jpg

RAKİP 9, YİNE YOKUZ

Okunması Gerekenler

FAZLA GARANTİCİ

Maçtan önce İsmail Hoca'nın açıklamaları geldi. ''Kazanamıyorsan kaybetme'' diyordu hoca. Ben gollü bir mücadele olacağını düşünürken, o demeci duyunca...

GELECEĞE YÖNELİK KAZANIMLAR

GELECEĞE YÖNELİK KAZANIMLAR Beşiktaş geçtiğimiz hafta Fenerbahçe'yi ağırladığı derbide istediği skoru alamamasının ardından, hafta içinde oynanan kupa maçlarından çıkan sonuçlarla...

KIRAN KIRANA

Benim beklentim daha pozisyonlu, bol gollü ve göze hoş gelen bir maç olmasıydı. Tam tersine bol pas hatalı, mücadeleci,...

RAKİP 9, YİNE YOKUZ

Başka kursa da gidiyorum, hiç vaktim yok bu aralar diyerek hayıflandı genç kadın.
Ne kursu diye sorduk?

Şarkı söyleme kursu dedi.. Solist olmak istiyorum dedi.

Sesin güzel herhalde, çevren mi destekledi diye sordum.
Yoo, dedi.

O zaman sen beğeniyorsun kendi sesini dedim.

Aslında öyle de değil dedi. Nasıl yani dedim.

– En azından bir mesleğim olur dedi.

Valla ben size cesaret vereyim, tesadüfen veya hasbelkader diyebileceğimiz şekilde spor ve sanat dünyasında önemli yerlere gelmiş ve tonla para kazanan bir sürü yeteneksiz var, bana hiç tuhaf gelmedi. Teknik direktör olmak için futbol oynamış olmanıza gerek yok, kursları peş peşe bitirerek diploma sahibi olabilirsiniz. Kulüp başkanı olmak için ona da gerek yok, paranızın olması yeterli, salak bile olsanız mümkün, sen yeter ki paradan haber ver..

Vitor Pereira’nın ardından Zeki Murat Göle geçici olarak takımın başında sahaya çıktı, böyle adamlar diploma alıyor, yardımcı hoca falan oluyor..

Lan arkadaş 40 yılda bir seviniyoruz bir şey bulduk diye, biri geliyor içine ediyor, hiç mi anlamıyorsunuz insan psikolojisinden..

Lig bitmiş artık, Crespo’nun ne işi var yedek kulübesinde?

Murat Hoca 4’lü defansla çıkmış, Emre Belözoğlu copy/paste bir kadro çıkarmış, eyvallah beğendik..

4’lü savunmanın artısı ya da 3’lü savunmanın negatif tarafı kanat beklerin katkısı, kendi sahasında rakibi karşılayan takıma karşı 2 bek oyuncu sahanın en iyisi olarak göze çarptı ilk yarıda. Nazım dışarıdan, Novak ta arka direkten epey dikkat çekti..

İrfan, Sosa, MHY, Pelkas Mesut’lu kadro pas yapar ama hep yana çünkü bir tane adam eksiltebilen yok. Biraz Pelkas, o da iyiydi hakikaen ama yetmez..

9 kişi kalmış takıma karşı da 250-300 pas yapmanın da mantığı yok, çift stoperle oynamanın mantığı da yok..

65.dakikada nihayet Serdar Dursun’u almayı akıl etti, çıkan oyuncu da Pelkas. Sosa’yı çıkarıp Zajc’ı oyuna alarak ne yapmaya çalıştığını zaten anlayamadık, dk 84 olmuş takımın en fazla asist yapan oyuncusunu oyuna alıyor, oyun da aksilik işte 2 dakika durmadı, Rossi kenarda bekliyor.
Fenerbahçe son 20 dk boyunca doldur boşalt yaptı, kaleci Viviano da günündeydi, 9 kişilik takımı bile yenemedi Fenerbahçe..

Fenerbahçe’nin bir an önce önümüzdeki sezonun hocasını bulup getirmesi lazım, bunlar hep vakit kaybı..

Kim Min Jae yine iyiydi, Berke’nin kalesinde tek pozisyon oldu, o da gol oldu, Kaleci Altay’dan bu yana alışkın olduğumuz durum bu, kanıksadık..

İrfancan bu takımın en yetenekli oyuncusu ama o paraları ve bu kadar ilgiyi hak etmiyor. Mert Hakan’da gram ilerleme yok, kapasitesi bu kadar. Sosa zaten vakit kaybı, dünyanın en iyi 10 numarası denilen adamı kanat oynatıyoruz ve en önemlisi Valencia işte bu, dar alanda yok, sakatlıktan çıktı falan diyenler olabilir ama hep öyle..

Neyse ben başa döneyim, kız çayını içip gitti, abi dedim, kız en azından bir mesleğim olsun diye solistlik kursuna gidiyormuş sana da garip gelmedi mi dedim?

– Yok abi, kız pavyonda çalışıyor, konsomasyon yapıyor dedi..

Yazarın diğer yazıları için tıklayın

mail: bruno.monte@abcspor.com

twitter: @BrunoMonte1907

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Önceki İçerikGEREĞİNİ YAPIN
Sonraki İçerikKEREM 2 – ANTALYASPOR 0

Son Haberler

FAZLA GARANTİCİ

Maçtan önce İsmail Hoca'nın açıklamaları geldi. ''Kazanamıyorsan kaybetme'' diyordu hoca. Ben gollü bir mücadele olacağını düşünürken, o demeci duyunca...

GELECEĞE YÖNELİK KAZANIMLAR

GELECEĞE YÖNELİK KAZANIMLAR Beşiktaş geçtiğimiz hafta Fenerbahçe'yi ağırladığı derbide istediği skoru alamamasının ardından, hafta içinde oynanan kupa maçlarından çıkan sonuçlarla birlikte sezonun bitimine iki hafta...

KIRAN KIRANA

Benim beklentim daha pozisyonlu, bol gollü ve göze hoş gelen bir maç olmasıydı. Tam tersine bol pas hatalı, mücadeleci, kıran kırana bir maç oldu....

KÖR DÖVÜŞÜ

Bordo mavi kravatla Fenerbahçe kulübünü ziyaret edersen ayarı yersin, ağzına sağlık Ali Koç. İmamoğlu'nu sandıkla tehdit ediyorsan 2 Damat, 4 bakan, 8-10 milletvekilinin seyrettiği şampiyonluk...

TAKIM OLUNCA

Fenerbahçe uzun haftalardır oturmuş bir takımla oynuyor. Aşağı yukarı ilk 11'i belli. Roller dağılmış durumda. Bu alışkanlık ta oyuna yansıyor. Ardarda gelen galibiyetlerde İsmail...

Benzer Konular